Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Godziny urzędowania sekretariatu:

od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00 (sekretariat - parter)

e-mail: kontakt@zseth.elodz.edu.pl

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im. Władysława Grabskiego w Łodzi

załatwiane w sekretariacie

  1. Nabór uczniów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów uczniów.
  2. Wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw uczniów.
    Zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do szkoły wydaje się bezzwłocznie na ustną prośbę ucznia lub rodzica/opiekuna prawnego.
  3. Przygotowanie i wydawanie upoważnień.
  4. Przygotowanie i wydawanie legitymacji szkolnych.
  5. Deklaracje maturalne.
    Informacje o terminie i sposobie wypełniania deklaracji maturalnych znajdują się na stronie
  6. Przygotowanie i wydawanie duplikatów świadectw
    • promocyjnych
    • ukończenia szkoły
    • dojrzałości (wydanych do roku 2004) oraz legitymacji szkolnej.
  7. Wydawanie decyzji dotyczących zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego, nauki drugiego języka obcego, nauki technologii informatycznej.
  8. Wydawanie decyzji w sprawie:
    • indywidualnego nauczania - wniosek (.doc)
    • indywidualnego programu lub toku nauczania.
  9. Udostępnianie Statutu i uchwał organów zespołu szkół.
  10. Przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela kontraktowego.
  11. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
  12. Postępowanie w sprawach nieletnich.
  13. Zamówienia publiczne

załatwiane przez kierownika gospodarczego

  1. Sprawy z dostawcami mediów
  2. Umowy najmu

załatwiane przez głównego księgowego

  1. Sprawy ZUS , US
  2. Wystawianie faktur
  3. Sprawy ubezpieczeń uczniów i pracowników

załatwiane przez samodzielnego referenta

  1. Akta osobowe pracowników
  2. Sprawy kadrowe: nauczycieli i pracowników niepedagogicznych

załatwiane przez pedagoga szkolnego

  1. Stypendia

Procedura wydania duplikatu legitymacji lub świadectwa

  1. Wniosek o wystawienie duplikatu składa osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela dokumentu. Wniosek składa się wraz z wymaganymi załącznikami.
  2. Do wniosku o wystawienie duplikatu legitymacji załącza się zdjęcie.
  3. Opłata za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego w wysokości 26 zł oraz opłata za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej w wysokości 9 zł – wpłata na konto bankowe szkoły 32 1240 1037 1111 0011 0920 0733.
  4. Duplikaty wydaje się w terminie od 14 do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
  5. Duplikat odbiera osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela.
Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich w Łodzi
odpowiada: Kamila Niewiadomska
data: 24-01-2022
wytworzył: Kamila Niewiadomska
data: 24-01-2022
data: 24-01-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 24-01-2022 - Edycja treści
  • 16-03-2020 - Edycja treści
  • 01-10-2018 - Edycja treści
  • 19-10-2016 - Edycja treści
  • 08-12-2015 - Edycja treści
  • 26-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 06-09-2012 - Edycja treści
  • 28-06-2011 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1213