Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Godziny urzędowania sekretariatu:
od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 14.00 (sekretariat - parter)
e-mail: kontakt@zseth.elodz.edu.pl
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im. Władysława Grabskiego w Łodzi
załatwiane w sekretariacie
- Nabór uczniów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów uczniów.
- Wydawanie zaświadczeń dotyczących spraw uczniów.
Zaświadczenia o uczęszczaniu ucznia do szkoły wydaje się bezzwłocznie na ustną prośbę ucznia lub rodzica/opiekuna prawnego. - Przygotowanie i wydawanie upoważnień.
- Przygotowanie i wydawanie legitymacji szkolnych.
- Deklaracje maturalne.
Informacje o terminie i sposobie wypełniania deklaracji maturalnych znajdują się na stronie - Przygotowanie i wydawanie duplikatów świadectw
- promocyjnych
- ukończenia szkoły
- dojrzałości (wydanych do roku 2004) oraz legitymacji szkolnej.
- Wydawanie decyzji dotyczących zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego, nauki drugiego języka obcego, nauki technologii informatycznej.
- wniosek w sprawie zwolnienia z nauki drugiego języka obcego, [.doc, 26.50 kB]
- wniosek w sprawie zwolnienia z zajęć wychowania fizycznego, [.doc, 33.50 kB]
- wniosek w sprawie zwolnienia z zajęć informatyki, TI. [.doc, 32.50 kB]
- Wydawanie decyzji w sprawie:
- indywidualnego nauczania - wniosek [.doc, 29.50 kB]
- indywidualnego programu lub toku nauczania.
- Udostępnianie Statutu i uchwał organów zespołu szkół.
- Przyjmowanie wniosków o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela kontraktowego.
- Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
- Postępowanie w sprawach nieletnich.
- Zamówienia publiczne
załatwiane przez kierownika gospodarczego
- Sprawy z dostawcami mediów
- Umowy najmu
załatwiane przez głównego księgowego
- Sprawy ZUS , US
- Wystawianie faktur
- Sprawy ubezpieczeń uczniów i pracowników
załatwiane przez samodzielnego referenta
- Akta osobowe pracowników
- Sprawy kadrowe: nauczycieli i pracowników niepedagogicznych
załatwiane przez pedagoga szkolnego
- Stypendia
Procedura wydania duplikatu legitymacji lub świadectwa
- Wniosek o wystawienie duplikatu składa osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela dokumentu. Wniosek składa się wraz z wymaganymi załącznikami.
- Do wniosku o wystawienie duplikatu legitymacji załącza się zdjęcie.
- Opłata za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego w wysokości 26 zł oraz opłata za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej w wysokości 9 zł – wpłata na konto bankowe szkoły 32 1240 1037 1111 0011 0920 0733.
- Duplikaty wydaje się w terminie od 14 do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
- Duplikat odbiera osoba, na którą dokument jest wystawiony, a w szczególnych przypadkach osoba upoważniona przez właściciela.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 24-01-2022 - Edycja treści
- 16-03-2020 - Edycja treści
- 01-10-2018 - Edycja treści
- 19-10-2016 - Edycja treści
- 08-12-2015 - Edycja treści
- 26-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 06-09-2012 - Edycja treści
- 28-06-2011 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1251